Hier vind je videotrainingen over bestaande en nieuwe functionaliteiten. Naast inrichtingsvraagstukken worden ook vragen van gebruikers beantwoord en wordt er algemene informatie gegeven.
Onmisbaar en vast ook wel bekend bij velen: Het nieuwe en verbeterde Help Center. De zoekfunctie is een stuk prettiger geworden en er zijn veel nieuwe kennisbronnen toegevoegd. Zo staan er nu ook veelgestelde vragen en foutmeldingen in.
Als AFAS klant kan je een bezoekje aan de klantportal niet overslaan. Je kan je eigen gegevens inzien en aanpassen, en je dossier (zoals facturen) inzien maar ook incidenten insturen.
Op de kennisportaal vind je niet alleen je cursusinschrijvingen terug maar kan je ook het materiaal van alle gevolgde cursussen inzien.
Cursus gevolgd? Blijf het cursusmateriaal gebruiken!
- Het lesmateriaal wordt up-to-date gehouden dus je vindt er ook nieuwe functionaliteiten in terug
- Pak het er bij als je gaat inrichten. Hier leer je meer van dan de theorie doornemen in de cursus
Vind de actuele status van AFAS en AFAS online terug. Deze statuspagina zie je ook als je op AFAS Online inlogt... maar is dus niet zichtbaar bij inlogproblemen!